Search results

  1. 1.
    0466895 - ÚI 2017 RIV CZ cze A - Abstract
    Martinková, Patrícia
    Flexibilní odhady reliability hodnocení v přijímacím řízení s využitím smíšených lineárních modelů.
    [Mixed-effect Models for Flexible Estimates of Reliability with Application to Admission Process.]
    ROBUST 2016 Sborník abstraktů. Praha: KPMS MFF UK, 2016. s. 16-16.
    [ROBUST 2016. 11.09.2016-16.09.2016, Jeseníky]
    R&D Projects: GA ČR GJ15-15856Y
    Institutional support: RVO:67985807
    Keywords : reliabilita * smíšené lineární modely * hierarchické modely
    Subject RIV: AM - Education
    Permanent Link: http://hdl.handle.net/11104/0265808
    FileDownloadSizeCommentaryVersionAccess
    a0466895.pdf1616.2 KBPublisher’s postprintopen-access
     
     
  2. 2.
    0442649 - ÚI 2015 RIV CZ cze J - Journal Article
    Martinková, Patrícia - Vlčková, Katarína
    Hodnoceni reliability znalostních a psychologických testů.
    [Estimation of Reliability of Educational and Psychological Measurements.]
    Informační bulletin České statistické společnosti. Roč. 25, č. 4 (2014), s. 1-15. ISSN 1210-8022
    Institutional support: RVO:67985807
    Keywords : spolehlivost * reliabilita * znalostní testy * psychologické testy * Cronbachovo alfa * latentní proměnné * faktorová analýza * analýza rozptylu * logistická regrese * teorie odpovědi na položku
    Subject RIV: BB - Applied Statistics, Operational Research
    Permanent Link: http://hdl.handle.net/11104/0245458
     
     
  3. 3.
    0103307 - UIVT-O 20040048 RIV CZ cze M - Monography Chapter
    Filip, V. - Klaschka, Jan
    Psychometrická vyšetření (škály).
    [Psychometric Assessments (Rating Scales).]
    Psychiatrie. Praha: TIGIS, 2002 - (Höschl, C.; Libiger, J.; Švestka, J.), s. 286-292. ISBN 80-900130-1-5
    Institutional research plan: CEZ:AV0Z1030915
    Keywords : psychiatrické posuzovací škály * psychometrie * validita * reliabilita
    Subject RIV: FL - Psychiatry, Sexuology
    Permanent Link: http://hdl.handle.net/11104/0010618
     
     


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.