0331700 - MÚ 2010 RIV IT eng C - Conference Paper (international conference)
Tichá, Marie
Problem posing in teacher training and as a research object in didactics: two complementary perspectives.
[Tvoření úloh v přípravě učitelů a jako předmět didaktiky matematiky: dva doplňující se pohledy.]
Quaderni di Ricerca in Didattica. Palermo: GRIM, 2009 - (Di Paola, B.), s. 445-449. ISSN 1592-5137.
[CIEAEM 61. Quebeck (CA), 26.07.2009-31.07.2009]
R&D Projects: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
Institutional research plan: CEZ:AV0Z10190503
Keywords : mathematical education * teachers training * subject didactical competence * problem posing
Subject RIV: AM - Education
Permanent Link: http://hdl.handle.net/11104/0177147
Tichá, Marie
Problem posing in teacher training and as a research object in didactics: two complementary perspectives.
[Tvoření úloh v přípravě učitelů a jako předmět didaktiky matematiky: dva doplňující se pohledy.]
Quaderni di Ricerca in Didattica. Palermo: GRIM, 2009 - (Di Paola, B.), s. 445-449. ISSN 1592-5137.
[CIEAEM 61. Quebeck (CA), 26.07.2009-31.07.2009]
R&D Projects: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
Institutional research plan: CEZ:AV0Z10190503
Keywords : mathematical education * teachers training * subject didactical competence * problem posing
Subject RIV: AM - Education
Permanent Link: http://hdl.handle.net/11104/0177147