Number of the records: 1  

Hyde Park informačních profesionálů

  1. 1.
    SYSNO ASEP0538289
    Document TypeO - Others
    R&D Document TypeOthers
    TitleHyde Park informačních profesionálů
    TitleHyde Park of Information Professionals
    Author(s) Večeřová, Petra (UCL-M) RID, ORCID
    Lišovská, P. (CZ)
    Number of authors2
    Year of issue2020
    Languagecze - Czech
    CountryCZ - Czech Republic
    Keywordsbibliography ; literary biography ; children reading
    Subject RIVAJ - Letters, Mass-media, Audiovision
    OECD categorySpecific literatures
    R&D ProjectsLM2018136 GA MŠMT - Ministry of Education, Youth and Sports (MEYS)
    Institutional supportUCL-M - RVO:68378068
    AnnotationHyde park informačních profesionálů se konal ve středu 16. prosince 2020 od 16.30 v rámci cyklu Oddělení knihovnictví Filozoficko-přírodovědecké fakulty Slezské univerzity v Opavě. Petra Večeřová představila problematiku výzkumu v oblasti psaného kulturního dědictví a bibliografie, zpracovávaného v rámci projektu České literární bibliografie. Pavlína Lišovská z Knihovny Jiřího Mahena v Brně představila Centrum dětského čtenářství a jeho aktivity zaměřené na děti a jejich rodiče.
    Description in EnglishHyde Park of Information Professionals took place on Wednesday, December 16, 2020 from 4.30 pm as part of the cycle of the Department of Librarianship of the Faculty of Arts and Sciences of the Silesian University in Opava. Petra Večeřová presented the issue of research in the field of written cultural heritage and bibliography, processed within the project of the Czech Literary Bibliography. Pavlína Lišovská from the Jiří Mahen Library in Brno presented the Children's Reading Center and its activities aimed at children and their parents.
    WorkplaceInstitute of Czech Literature
    ContactPavla Hartmanová, hartmanova@ucl.cas.cz ; Veronika Zemanová, zemanova@ucl.cas.cz, asep@ucl.cas.cz, Tel.: 222 828 135
    Year of Publishing2021
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.