Number of the records: 1
Neuromarketing from a Legal Perspective
SYS 0474160 LBL 01000a^^22220027750^450 005 20231122142415.4 014 $a 85028633745 $2 SCOPUS 017 $2 DOI 100 $a 20170426d m y slo 03 ba 101 $a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Neuromarketing from a Legal Perspective 215 $a 10 s. $c P 463 -1
$1 001 cav_un_epca*0392208 $1 011 $a 1805-8396 $e 1805-840X $1 200 1 $a The Lawyer Quarterly $v Roč. 7, č. 1 (2017), s. 40-49 $1 210 $c Ústav státu a práva AV ČR, v. v. i. 610 $a biometric data 610 $a consumer protection 610 $a data protection 700 -1
$3 cav_un_auth*0293209 $w Institute of State and Law $4 070 $a Krausová $b Alžběta $p USP-I $y CZ $T Ústav státu a práva AV ČR, v. v. i.
Number of the records: 1