Number of the records: 1  

Introducing the interpretation of medieval Hindi texts into the Hindi curriculum: An alternative approach

  1. SYS0353094
    LBL
      
    01367^^^^^2200253^^^450
    005
      
    20240103194510.4
    100
      
    $a 20110103d m y slo 03 ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a LT
    200
    1-
    $a Introducing the interpretation of medieval Hindi texts into the Hindi curriculum: An alternative approach
    215
      
    $a 14 s.
    463
    -1
    $1 001 cav_un_epca*0353093 $1 011 $a 1648-2662 $1 200 1 $a Acta Orientalia Vilnensia $v Roč. 9, č. 2 (2010), s. 25-38
    541
    1-
    $a Zařazování interpretace středověkých hindských textů to učebních plánů hindštiny: alternativní přístup $z cze
    610
    0-
    $a Hindi
    610
    0-
    $a texts
    610
    0-
    $a analysis
    700
    -1
    $3 cav_un_auth*0107204 $a Strnad $b Jaroslav $i Oddělení Jižní Asie $j Department of South Asia  $p OU-W $w South Asia Department $4 070 $9 100 $T Orientální ústav AV ČR, v. v. i.
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.