Number of the records: 1
Introducing the interpretation of medieval Hindi texts into the Hindi curriculum: An alternative approach
SYS 0353094 LBL 01367^^^^^2200253^^^450 005 20240103194510.4 100 $a 20110103d m y slo 03 ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a LT 200 1-
$a Introducing the interpretation of medieval Hindi texts into the Hindi curriculum: An alternative approach 215 $a 14 s. 463 -1
$1 001 cav_un_epca*0353093 $1 011 $a 1648-2662 $1 200 1 $a Acta Orientalia Vilnensia $v Roč. 9, č. 2 (2010), s. 25-38 541 1-
$a Zařazování interpretace středověkých hindských textů to učebních plánů hindštiny: alternativní přístup $z cze 610 0-
$a Hindi 610 0-
$a texts 610 0-
$a analysis 700 -1
$3 cav_un_auth*0107204 $a Strnad $b Jaroslav $i Oddělení Jižní Asie $j Department of South Asia $p OU-W $w South Asia Department $4 070 $9 100 $T Orientální ústav AV ČR, v. v. i.
Number of the records: 1