Number of the records: 1  

Mluvenost a psanost v syntaxi českých reklamních textů

  1. 1.
    SYSNO0501055
    TitleMluvenost a psanost v syntaxi českých reklamních textů
    TitleOrality and literacy in the syntax of Czech advertising texts
    Author(s) Mrázková, Kamila (UJC-A) ORCID
    Source Title Zborník materiálov z 9. medzinárodnej vedeckej konferencie o komunikácii. Synchrónne a diachrónne kontexty jazykovej komunikácie. S. 261-269. - Banská Bystrica : Belianum. Vydavatel´stvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2018 / Odaloš P.
    Conference Synchrónne a diachrónne kontexty jazykovej komunikácie, 17.09.2015 - 18.09.2015, Banská Bystrica
    Document TypeKonferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Grant GA15-01116S GA ČR - Czech Science Foundation (CSF)
    Institutional supportUJC-A - RVO:68378092
    Languagecze
    CountrySK
    Keywords discourse of advertising * syntax * communicative domain/sphere * conceptual/medial orality/literacy
    Permanent Linkhttp://hdl.handle.net/11104/0293478
     
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.