Number of the records: 1
Mluvenost a psanost v syntaxi českých reklamních textů
SYS 0501055 LBL 01000a^^22220027750^450 005 20240103221520.9 017 $2 DOI 100 $a 20190205d m y slo 03 ba 101 $a cze $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Mluvenost a psanost v syntaxi českých reklamních textů 215 $a 9 s. $c P 463 -1
$1 001 cav_un_epca*0500981 $1 010 $a 978-80-557-1417-2 $1 200 1 $a Zborník materiálov z 9. medzinárodnej vedeckej konferencie o komunikácii. Synchrónne a diachrónne kontexty jazykovej komunikácie $v S. 261-269 $1 210 $a Banská Bystrica $c Belianum. Vydavatel´stvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici $d 2018 $1 541 $a Proceedings of IX International Scientific Conference on Communication. Synchronic and diachronic contexts of verbal communication $z eng $1 702 1 $4 340 $a Odaloš $b P. 541 $a Orality and literacy in the syntax of Czech advertising texts $z eng 610 $a discourse of advertising 610 $a syntax 610 $a communicative domain/sphere 610 $a conceptual/medial orality/literacy 700 -1
$3 cav_un_auth*0205019 $a Mrázková $b Kamila $i Oddělení stylistiky a lingvistiky textu $j Department of Stylistics and Text Linguistics $p UJC-A $w Department of Stylistics and Sociolinguistics $T Ústav pro jazyk český AV ČR, v. v. i.
Number of the records: 1