Number of the records: 1  

Image firmy: vymezení, význam, interdisciplinární souvislosti

  1. 1.
    SYSNO ASEP0158376
    Document TypeJ - Journal Article
    R&D Document TypeJournal Article
    Subsidiary JOstatní články
    TitleImage firmy: vymezení, význam, interdisciplinární souvislosti
    TitleCompany image: definition, importance and interdisciplinary connections
    Author(s) Urbánek, Tomáš (PSU-E) RID, ORCID, SAI
    Lukášová, R. (CZ)
    Source TitlePsychologie v ekonomické praxi - ISSN 0033-300X
    Roč. 38, 1-2 (2003), s. 1-10
    Number of pages10 s.
    Languagecze - Czech
    CountryCZ - Czech Republic
    Keywordscorporate image ; Customer Satisfaction ; Loyalty
    Subject RIVAN - Psychology
    R&D ProjectsGA406/00/0505 GA ČR - Czech Science Foundation (CSF)
    CEZAV0Z7025918 - PSU-E
    AnnotationČlánek napsaný v rámci řešení grantového úkolu "Image firmy jako obraz ve vědomí jednotlivce" je přehledovou studií zabývající se současným chápáním a vymezováním image firmy, a to z pohledu psychologie, marketingu a managementu.
    Description in EnglishThe article, written within the framework of a grant project "The company image as a picture in an individual's mind", is a map study aiming at a contemporary comprehension and definition of a company image from a psychology, marketing and management poit of view.
    WorkplaceInstitute of Psychology
    ContactŠtěpánka Halamová, Halamova@praha.psu.cas.cz, Tel.: 222 222 096
    Year of Publishing2004

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.