Number of the records: 1
Image firmy: vymezení, význam, interdisciplinární souvislosti
- 1.
SYSNO ASEP 0158376 Document Type J - Journal Article R&D Document Type Journal Article Subsidiary J Ostatní články Title Image firmy: vymezení, význam, interdisciplinární souvislosti Title Company image: definition, importance and interdisciplinary connections Author(s) Urbánek, Tomáš (PSU-E) RID, ORCID, SAI
Lukášová, R. (CZ)Source Title Psychologie v ekonomické praxi - ISSN 0033-300X
Roč. 38, 1-2 (2003), s. 1-10Number of pages 10 s. Language cze - Czech Country CZ - Czech Republic Keywords corporate image ; Customer Satisfaction ; Loyalty Subject RIV AN - Psychology R&D Projects GA406/00/0505 GA ČR - Czech Science Foundation (CSF) CEZ AV0Z7025918 - PSU-E Annotation Článek napsaný v rámci řešení grantového úkolu "Image firmy jako obraz ve vědomí jednotlivce" je přehledovou studií zabývající se současným chápáním a vymezováním image firmy, a to z pohledu psychologie, marketingu a managementu. Description in English The article, written within the framework of a grant project "The company image as a picture in an individual's mind", is a map study aiming at a contemporary comprehension and definition of a company image from a psychology, marketing and management poit of view. Workplace Institute of Psychology Contact Štěpánka Halamová, Halamova@praha.psu.cas.cz, Tel.: 222 222 096 Year of Publishing 2004
Number of the records: 1