Naše společnost
- ISSN 1214-438X
Roč. 3, č.2 (2005), s. 13-15
Number of pages
2 s.
Language
cze - Czech
Country
CZ - Czech Republic
Keywords
media ; monitoring
Subject RIV
AO - Sociology, Demography
R&D Projects
IBS7028205 GA AV ČR - Academy of Sciences of the Czech Republic (AV ČR)
CEZ
AV0Z7028912 - SOU-Z
Annotation
Příspěvek zahrnuje tři okruhy otázek týkajících se obrazu médií ve výzkumech veřejného mínění. Prvním okruhem je míra důvěry v média, druhým názory na pravdivost a úplnost informací poskytovaných médii a třetím četnost sledování zpravodajských pořadů.
Description in English
This paper spans 3 types of questions concerning image of media in public opinion surveys. The first is about extent of confidence in media, the second show us opinion on veracity and completeness of information provided by media and third frequency of TV watching.
Workplace
Institute of Sociology
Contact
Eva Nechvátalová, eva.nechvatalova@soc.cas.cz, Tel.: 222 220 924 / linka 351
Year of Publishing
2006
Number of the records: 1
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.