Number of the records: 1  

HORIZON 2020 – podpora kooperativních uskupení

  1. 1.
    SYSNO ASEP0488406
    Document TypeO - Others
    R&D Document TypeOthers
    TitleHORIZON 2020 – podpora kooperativních uskupení
    TitleHORIZON 2020 - Supporting Cooperative Associations
    Author(s) Šprtová, Hana (UEK-B)
    Year of issue2017
    Languagecze - Czech
    CountryCZ - Czech Republic
    KeywordsHORIZON 2020 ; European Research Area (ERA ; cooperative associations
    Subject RIVAF - Documentation, Librarianship, Information Studies
    OECD categoryInformation science (social aspects)
    R&D ProjectsLE15008 GA MŠMT - Ministry of Education, Youth and Sports (MEYS)
    Institutional supportUEK-B - RVO:86652079
    AnnotationCílem publikace je zmapovat činnost kooperativních uskupení podporovaných v rámci programu HORIZON 2020 – evropských technologických platforem, knowledge and innovation communities, FET flagships a dalších účastníků Evropského výzkumného prostoru (ERA). Brožura nabízí přehled existujících sítí a jejich fungování, zastoupení českých členů a další informace, které by mohly inspirovat české výzkumníky k zapojení do stávajících nebo vznikajících uskupení. Může sloužit také pro identifikaci možných partnerů při vědecko-výzkumné činnosti.
    Description in EnglishThe aim of the publication is to map out the activities of the cooperative associations supported within the HORIZON 2020 programme - European technology platforms, knowledge and innovation communities, FET flagships and other European Research Area (ERA) participants. The brochure provides an overview of existing networks and their functioning, representation of Czech members, and other information that could inspire Czech researchers to get engaged in existing or emerging associations. It can also serve to identify potential partners in research and development activities.
    WorkplaceGlobal Change Research Institute
    ContactNikola Šviková, svikova.n@czechglobe.cz, Tel.: 511 192 268
    Year of Publishing2019
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.