Number of the records: 1  

Evropská unie v učebnicích občanského vzdělávání: limity, inovace a výzvy

  1. SYS0585327
    LBL
      
    01000a^^22220027750^450
    005
      
    20240523103857.0
    017
      
    $a https://doi.org/10.14712/23363177.2024.2 $2 DOI
    100
      
    $a 20240417d m y slo 03 ba
    101
      
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Evropská unie v učebnicích občanského vzdělávání: limity, inovace a výzvy
    215
      
    $a 28 s. $c P
    463
    -1
    $1 001 cav_un_epca*0343132 $1 011 $a 1802-4637 $1 200 1 $a Orbis scholae $v Roč. 17, č. 3 (2023), s. 1-28
    541
      
    $a European Union in the Civic Education Textbooks: Limits, Innovations, and Challenges $z eng
    610
      
    $a civic education
    610
      
    $a European Union
    610
      
    $a primary school
    610
      
    $a lower secondary school
    610
      
    $a textbook analysis,
    610
      
    $a content analysis
    700
    -1
    $3 cav_un_auth*0324490 $a Prokschová $b Daniela $p SOU-Z $i Sociologie politiky $j Political Sociology $w Political Sociology $T Sociologický ústav AV ČR, v. v. i.
    856
      
    $u https://karolinum.cz/casopis/orbis-scholae/online-first/clanek-12441 $9 RIV
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.