Number of the records: 1
Metodika určování svislých průhybů mostních konstrukcí pomocí technologie radarové interferometrie
- 1.0468019 - ÚTIA 2017 RIV CZ cze L3 - Certified Methodologys
Antoš, Filip - Talich, Milan - Glöckner, M. - Böhm, Ondřej - Soukup, Lubomír - Havrlant, Jan - Závrská, M. - Šolc, Jakub
Metodika určování svislých průhybů mostních konstrukcí pomocí technologie radarové interferometrie.
[Methodic of vertical deflections determination of bridge construction by the radar interferometric technology.]
Internal code: Met-SvisPruhMostu-2015 ; 2016
Technical parameters: Smlouva na užití výsledků dosažených při řešení projektu výzkumu a vývoje, č.j. UTIA-VÚ-49/2013, ze dne 4.3.2013, ve znění Dodatku č. 3 ze dne 2. 3. 2016, Komora geodetů a kartografů, IČ: 61385751, odpovědná osoba: Ing. Jan Fafejta, tel: 241 402 563, e-mail: info@kgk.cz, www.kgk.cz
Economic parameters: Umožnění zavedení zcela nové technologie v ČR. Metodika je k dizpozici zdarma.
Certifying body: Český úřad zeměměřický a katastrální, Pod sídlištěm 1800/9, 18211 Praha 8, Česká republika. Certificate issue date: 07.04.2016
R&D Projects: GA MPO FR-TI4/436
Keywords : radar interferometry * geodesy * vertical deflections * bridge construction
Subject RIV: DE - Earth Magnetism, Geodesy, Geography
http://www.p-insar.cz/file.php?id=iMTgzMTgy
Metodika poskytuje návod pro určování svislých průhybů mostních konstrukcí pomocí technologie radarové interferometrie. Svislé průhyby mostních konstrukcí jsou vyvolány především zatížením při průjezdy vozidel. Průhyby jsou radarem měřeny v celé délce sledované konstrukce současně. Měření je kontinuální s vysokou vzorkovací frekvencí (až 200 Hz) a zároveň i s vysokou přesností (až 0,01 mm). Předpokládá se použití interferometrického radaru IBIS-S italského výrobce IDS. Obecná doporučení a závěry jsou však platná pro každý radar tohoto druhu.
The methodology provides guidance for determining the vertical deflection of bridge structures using radar interferometry technology. The vertical deflection of bridges are primarily caused by stress during transit of vehicles. The deflections are simultaneously measured by radar throughout the length of the monitored structure. The measurement is continuous with a high sampling frequency (200 Hz) and with high precision (0.01 mm). It is believed the use of interferometric radar IBIS-S Italian manufacturer IDS. General recommendations and conclusions are valid for every kind of radar.
Permanent Link: http://hdl.handle.net/11104/0266495
Number of the records: 1