Number of the records: 1  

Image firmy: vymezení, význam, interdisciplinární souvislosti

  1. 1.
    0158376 - PSU-E 20035007 RIV CZ cze J - Journal Article
    Urbánek, Tomáš - Lukášová, R.
    Image firmy: vymezení, význam, interdisciplinární souvislosti.
    [Company image: definition, importance and interdisciplinary connections.]
    Psychologie v ekonomické praxi. Roč. 38, 1-2 (2003), s. 1-10. ISSN 0033-300X
    R&D Projects: GA ČR GA406/00/0505
    Institutional research plan: CEZ:AV0Z7025918
    Keywords : corporate image * Customer Satisfaction * Loyalty
    Subject RIV: AN - Psychology

    Článek napsaný v rámci řešení grantového úkolu "Image firmy jako obraz ve vědomí jednotlivce" je přehledovou studií zabývající se současným chápáním a vymezováním image firmy, a to z pohledu psychologie, marketingu a managementu.

    The article, written within the framework of a grant project "The company image as a picture in an individual's mind", is a map study aiming at a contemporary comprehension and definition of a company image from a psychology, marketing and management poit of view.
    Permanent Link: http://hdl.handle.net/11104/0055813

     
     

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.