Number of the records: 1
Image firmy: vymezení, význam, interdisciplinární souvislosti
- 1.0158376 - PSU-E 20035007 RIV CZ cze J - Journal Article
Urbánek, Tomáš - Lukášová, R.
Image firmy: vymezení, význam, interdisciplinární souvislosti.
[Company image: definition, importance and interdisciplinary connections.]
Psychologie v ekonomické praxi. Roč. 38, 1-2 (2003), s. 1-10. ISSN 0033-300X
R&D Projects: GA ČR GA406/00/0505
Institutional research plan: CEZ:AV0Z7025918
Keywords : corporate image * Customer Satisfaction * Loyalty
Subject RIV: AN - Psychology
Článek napsaný v rámci řešení grantového úkolu "Image firmy jako obraz ve vědomí jednotlivce" je přehledovou studií zabývající se současným chápáním a vymezováním image firmy, a to z pohledu psychologie, marketingu a managementu.
The article, written within the framework of a grant project "The company image as a picture in an individual's mind", is a map study aiming at a contemporary comprehension and definition of a company image from a psychology, marketing and management poit of view.
Permanent Link: http://hdl.handle.net/11104/0055813
Number of the records: 1