Number of the records: 1  

Institut čistých technologií

  1. 1.
    0439041 - ÚGN 2015 RIV CZ cze J - Journal Article
    Šňupárek, Richard
    Institut čistých technologií.
    [Institute of Clean Technologies.]
    Akademický bulletin AV ČR. Roč. 2014, č. 6 (2014), s. 28-29. ISSN 1210-9525
    R&D Projects: GA MŠMT ED2.1.00/03.0082
    Institutional support: RVO:68145535
    Keywords : clean technologies * research project * energetical materials
    Subject RIV: JQ - Machines ; Tools
    http://abicko.avcr.cz/2014/06/09/index.html

    Projekt s podporou Operačního programu Výzkum a vývoj pro inovace (VaVpI) vzniká ve spolupráci Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava (příjemce dotace z evropských strukturálních fondů) a partnera – Ústavu geoniky AV ČR. Doba jeho řešení je čtyři roky (2011–2014); v následujících pěti letech udržitelnosti musí centrum vykazovat předepsané hodnoty kontrolovaných indikátorů z oblasti vědeckých a aplikovaných výsledků, zaměstnanosti, vzdělávání, příjmů ze smluvního výzkumu a grantových projektů. Výše dotace činí téměř 300 milionů korun; z toho investiční náklady na nákup a instalaci přístrojů okolo 225 milionů.

    Project with support from the Operational Programme Research and Development for Innovation (RDI) is produced in collaboration VSB - Technical University of Ostrava (recipient of grants from the European Structural Funds) and partner - Institute of Geonics. The time of its solution is four years (2011-2014); in the next five years, the sustainability of the Centre shall have the specified values checked indicators in the field of scientific and applied results, employment, education, income from contract research and grant projects. The grant amounts to nearly 300 million; of the investment costs for the purchase and installation of equipment around 225 million
    Permanent Link: http://hdl.handle.net/11104/0242349

     
    FileDownloadSizeCommentaryVersionAccess
    UGN_0439041.pdf02.6 MBPublisher’s postprintopen-access
     
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.