Number of the records: 1  

Kolo pro nákladní přepravu s vyššími užitnými vlastnostmi

  1. 1.
    0582025 - ÚFM 2024 RIV CZ cze L - Prototype, f. module
    Pavčo, J. - Fajkoš, R. - Peter, O. - Pokorný, Pavel - Dlhý, Pavol - Hutař, Pavel
    Kolo pro nákladní přepravu s vyššími užitnými vlastnostmi.
    [Wheel for freight transport with higher utility properties.]
    Internal code: 202302 ; 2023
    Technical parameters: Jedná se o design kola určeného pro nápravové zatížení 22,5, nebo 25 tun. Kolo je vyrobeno z jakosti materiálu ER7 v souladu s normou EN 13261. Konstrukce kola odpovídá normě EN 13979-1. Tento typ kola přináší výrazně nižší LCC a zároveň delší životnost díky možnosti provozování kola až do průměru 830 mm.
    Economic parameters: Funkční vzorek nového napěťově optimalizovaného železničního kola konstrukce BTG čtvrté generace s vyššími užitnými vlastnostmi. Prošel potřebným testováním, tj. únavovou a brzdnou zkouškou a byl mu udělen certifikát TSI identifikačního čísla: 1010/1/CB/2023/RST/DEEN/TRRC8614960/V01. Tento funkční vzorek je předstupeň prototypu napěťově optimalizovaného kola konstrukce BTG čtvrté generace.
    R&D Projects: GA TA ČR FW03010149
    Institutional support: RVO:68081723
    Keywords : railway wheels * fatigue design * braking
    OECD category: Audio engineering, reliability analysis

    Jedná se o funkční vzorek nového napěťově optimalizovaného železničního kola konstrukce BTG čtvrté generace s vyššími užitnými vlastnostmi. Design byl odvozen na základě komplexní metodiky návrhu napěťově optimalizovaného kola, která byla vyvinuta v rámci projektu FW03010149 s tím, že princip metodiky výpočtu je popsán ve zprávách k tomuto projektu TAČR. Tato metodika je navržena tak, aby zahrnovala kombinaci brzdění a ohřev kola špalíkovou brzdou a současně brala do úvahy napěťově-deformační charakteristiky v kole zatíženém při jízdě.

    This is a functional sample of the new optimized railway wheel of the BTG design of the fourth generation with higher utility properties. The design was derived on the basis of a complex methodology for the design of a optimized wheels, which was developed as part of the project FW03010149, with the fact that the principle of the calculation methodology is described in the reports for this TAČR project. This methodology is designed to include a combination of braking and heating of the wheel with a block brake while simultaneously taking into account the stress-strain characteristics in the wheel loaded during train ride.
    Permanent Link: https://hdl.handle.net/11104/0350157

     
     
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.