Number of the records: 1  

Umělecké dílo jako prostředek komunikace. Umění a tradice / "Vysoké" a "nízké"

  1. 1.
    0453877 - ÚDU 2016 RIV cze U - Conference, Workshop Arrangement
    Winter, Tomáš - Machalíková, Pavla
    Umělecké dílo jako prostředek komunikace. Umění a tradice / "Vysoké" a "nízké".
    [Artwork as a means of communication. Art and Tradition / "High" and "Low".]
    [Praha, 26.11.2015-27.11.2015, (W-CST 22/0)]
    Grant - others:AV ČR(CZ) StrategieAV21/14
    Program: StrategieAV
    Institutional support: RVO:68378033
    Keywords : art and tradition * high and low
    Subject RIV: AL - Art, Architecture, Cultural Heritage
    http://komunikaceav21.cz/vyzkumna-temata/umeni-jako-forma-komunikace/umeni-a-tradice-vysoke-a-nizke/

    Workshop je součástí řešení výzkumného programu Formy a funkce komunikace v rámci Strategie AV21 (výzkumné téma: Umění jako forma komunikace). Dvoudenní mezioborový workshop se zaměřil na zkoumání uměleckého dílo jako nástroje a prostředku komunikace v umění 19. a 20. století. Přednesené příspěvky se dotýkaly různých žánrů umělecké tvorby (literatury, hudby, filmu, architektury a výtvarného umění) a byly rozděleny do dvou tematických jednodenních sekcí: Umění a tradice / "Vysoké" a "nízké". Cílem bylo sledovat, jak se v komunikačních strategiích odlišných médií projevil vztah k tradici a jakým způsobem "vysoké" umění využívalo podněty "nízkých" žánrů.

    A two day workshop centered around the topic "Artworks as a Means of Communitation". It offered papers relating to different artistic media of the 19th/20th century (literature, music, film, architecture, visual art). The papers were divided into two subsequent sections, concentrating on the reflection of and relation to tradition in works of modern art, and the relation between "high" and "low" genres in art. The workshop was organized by Tomáš Winter and Pavla Machalíková from the Institute of Art History of the Czech Academy of Sciences.
    Permanent Link: http://hdl.handle.net/11104/0254598

     
     
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.