Number of the records: 1
Testování při výuce medicíny. Konstrukce a analýza testů na lékařských fakultách
- 1.0396222 - ÚI 2014 RIV CZ cze B - Monography
Štuka, Č. - Martinková, Patrícia - Vejražka, M. - Trnka, J. - Komenda, M.
Testování při výuce medicíny. Konstrukce a analýza testů na lékařských fakultách.
[Student Assessment in Medical Education. Construction and analysis of tests at medical faculties.]
Praha: Karolinum, 2013. 156 s. ISBN 978-80-246-2369-6
Institutional support: RVO:67985807
Keywords : testování znalostí * vývoj testu * analýza kvality testu * medicínské vzdělávání
Subject RIV: BB - Applied Statistics, Operational Research
http://www.wikiskripta.eu/index.php/Fórum:Testy http://aleph.lib.cas.cz/F/?func=direct&doc_number=001150616&local_base=AV
Kniha se zabývá konstrukcí a analýzou testů, se zvláštním zřetelem k potřebám testování znalostí na lékařských fakultách. Je míněna jako praktická pomůcka a návod pro pedagogy, kteří sami znalostní testy vytvářejí a využívají, nebo se k tomu chystají. Kniha se snaží být také uceleným vodítkem pro vedení fakult, které o koncepci testování rozhoduje na vyšší úrovni, například pro potřeby přijímacích testů nebo atestací.
This book is about the construction and analysis of tests with a specific emphasis on testing needs of medical schools. It should serve as a practical aid and manual for teachers who prepare tests and use them to assess students in an educational setting. This book should also become a guideline for the leadership of medical schools in their high-level decisions about tests for entrance or board exams.
Permanent Link: http://hdl.handle.net/11104/0224052
Number of the records: 1