Number of the records: 1  

Výukový systém pro podporu studia aplikované statistiky

  1. 1.
    0041669 - ÚTIA 2007 RIV CZ cze K - Conference Paper (Czech conference)
    Homolová, Jitka - Nagy, Ivan
    Výukový systém pro podporu studia aplikované statistiky.
    [Teaching System for Study Support of Advanced Statistics.]
    Biotechnology 2006. České Budějovice: Scientific Pedagogical Publishing, 2006 - (Řehout, V.), s. 334-336. ISBN 80-85645-56-4.
    [Pedagogický software 2006. České Budějovice (CZ), 07.06.2006-08.06.2006]
    Institutional research plan: CEZ:AV0Z10750506
    Keywords : mathematical statistics * teaching system * hyperref * free software
    Subject RIV: AM - Education

    Cílem tohoto příspěvku je popsat navržený výukový systém, a to konkrétně zaměřený na výuku aplikované matematické statistiky pro studenty doktorského studia na technicky zaměřené vysoké škole. Podmínkou při jeho tvorbě byla možnost využití výpočetní techniky, bez které praktické řešení některých úloh již v současné době nelze vůbec provést. Systém pro výuku vyšší statistiky proto musí být schopný předkládat matematické texty ve vysoké kvalitě, dále musí být volně dosažitelný téměř odkudkoliv a použitý software musí být volně dostupný, otevřený ve smyslu možnosti jeho rozšiřování, a to i vlastními uživateli. V neposlední řadě pak celé výukové prostředí musí být přehledné, co nejjednodušší, velmi dobře popsané, s návody pro jeho obsluhu.

    The paper describes the tproposed teaching system for advanced statstics for PhD. students of technical universities. There are several conditions on them: to use technical instrumentations, to present mathematical texts of high quality, to be easily available whencesoever and to use only free open software. The whole teaching system needs to be as simple as possible. It has to be well arranged and described with corresponding manual enclosed.
    Permanent Link: http://hdl.handle.net/11104/0135072

     
     
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.