Basket

  1. 1.
    0523090 - ÚČL 2021 RIV CZ cze J - Journal Article
    Janoušek, Pavel
    Diskurzivní bublina jako nástroj marketingové propagace marxismu. Vysvětlivky ke studii Romana Kandy „Strukturalisté dělají marxismus“.
    [A discursive bubble as a marketing tool for promoting Marxism. Explanatory notes on Roman Kanda’s study „Structuralists do Marxism“.]
    Česká literatura. Roč. 68, č. 1 (2020), s. 75-82. ISSN 0009-0468. E-ISSN 2571-094X
    Institutional support: RVO:68378068
    Keywords : Jan Mukařovský * Felix Vodička * structuralism * marxism * polemics
    OECD category: Specific literatures
    Method of publishing: Open access
    https://kramerius.lib.cas.cz/view/uuid:2ef734e4-c28c-4046-8dbf-7d8a65edbafb?article=uuid:b75cd378-ec64-4bbc-9d94-c49dcaecafcd
    Permanent Link: http://hdl.handle.net/11104/0307493
    FileDownloadSizeCommentaryVersionAccess
    ČL_2020_1-75-82.pdf178.8 KBPublisher’s postprintopen-access
     
     

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.