Vyžádat soubor

Reference/citace:  KOLLEROVÁ, Lenka, SOUKUP, P., STROHMEIER, D., CARAVITA, S.C.S. Teachers’ active responses to bullying: Does the school collegial climate make a difference? European Journal of Developmental Psychology. 2021, 18(6), 912-927. ISSN 1740-5629. E-ISSN 1740-5610
Vyžádané dokumenty:  0538894 J Kollerova Teacher's....pdf - Autorský preprint
Tento vyžádaný dokument není dostupný v režimu otevřeného přístupu (open access). Prostřednictvím níže dostupného formuláře však můžete požádat autora o kopii dokumentu. Pokud bude Vaše žádost akceptována, dokument obdržíte e-mailem.

Pole označena znakem * je nutné vyplnit.

(Universities, research institutions, associations …)

0538894 J Kollerova Teacher's....pdf

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.