Výsledky vyhledávání

  1. 1.
    0174802 - MU-W 990141 RIV CZ cze A - Abstrakt
    Barešová, Monika - Horáčková, J.
    Díváme se na sebe aneb co o sobě ještě nevíme.
    [We look at meself and or what we don't know abotet us.]
    Dva dny s didaktikou matematiky 1999. Praha: Pedagogická fakulta UK, 1999 - (Stehlíková, N.; Jirotková, D.). s. 43-44
    [Dva dny s didaktikou matematiky. 18.02.1999-19.02.1999, Praha]
    Grant ostatní: PP/PedF(CZ) 303/1998/A
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0071801
     
     
  2. 2.
    0174801 - MU-W 990140 RIV CZ cze A - Abstrakt
    Barešová, Monika
    Projekt - Pythagorova věta.
    [Project - Pythagorean theorem.]
    Jak učit matematice žáky ve věku 10-15 let. FrýdekMístek: JČMF, 1999 - (Bachelová, Z.; Sochau, V.). s. 68-73
    [Jak učit matematice žáky ve věku 10-15 let. 29.09.1999-01.10.1999, Frýdek-Místek]
    Grant CEP: GA ČR GA406/99/D080
    Grant ostatní: PP/PedF(CZ) 303/1998/A
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0071800
     
     
  3. 3.
    0174800 - MU-W 990139 RIV CZ cze A - Abstrakt
    Barešová, Monika
    Od zlomku k procentu.
    [From fraction to per-cent.]
    Dva dny s didaktikou matematiky 1999. Praha: Pedagogická fakulta UK, 1999 - (Stehlíková, N.; Jirotková, D.). s. 10-11
    [Dva dny s didaktikou matematiky. 18.02.1999-19.02.1999, Praha]
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0071799
     
     
  4. 4.
    0174753 - MU-W 990091 RIV CZ cze A - Abstrakt
    Barešová, Monika
    Diagnostika žákovských představ.
    [Diagnosis of Pupils'Ideas.]
    Učitelé a jejich univerzitní vzdělávání na přelomu tisíciletí. Praha: Pedagogická fakulta UK, 1999 - (Kohnová, J.; Vašutová, J.). s. 1
    [Učitelé a jejich univerzitní vzdělávání na přelomu tisíciletí. 23.09.1998-25.09.1998, Praha]
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0071753
     
     


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.