Výsledky vyhledávání

  1. 1.
    0377960 - MÚ 2013 RIV PL eng C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Tichá, Marie
    A few reflections on the way to discovery of patterns and coherence.
    Proceedings of the CME-12: Children´s Mathematical Education: generalization in mathematics at all educational levels. Rzeszóv: Wydawnictwo Universytetu Rzeszowskiego, 2012 - (Pytlak, M.), s. 46-48. ISBN 978-83-7338-779-9.
    [Childrens´ Mathematical Education (CME-12). Rzeszów (PL), 01.07.2012-05.07.2012]
    Institucionální podpora: RVO:67985840
    Klíčová slova: teachers’ professional competences * generalisation * coherence
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0209967
     
     
  2. 2.
    0351127 - MÚ 2011 RIV CZ cze K - Konferenční příspěvek (tuzemská konf.)
    Hošpesová, A. - Tichá, Marie
    Rozvíjení přirozené diferenciace ve vyučování matematice.
    [Development of natural differentiation in mathematics classroom.]
    Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2010. Plzeň: Vydavatelský servis, 2010 - (Lávička, M.; Bastl, B.), s. 121-126. ISBN 978-80-86843-30-8.
    [Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2010. Srní (CZ), 04.11.2010-06.11.2010]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: professional competences * heterogeneity * natural differentiation * substantial learning
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0190947
     
     
  3. 3.
    0349680 - MÚ 2011 RIV PL eng C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Hošpesová, A. - Roubíček, Filip - Tichá, Marie
    Substantial learning environments in geometry.
    Motivation Via Natural Differentiation in Mathematics. Jaroslaw: Wydawnictwo Papirus, 2010, s. 24-26. ISBN 987-83-91-77-81-2-8.
    [Childrens' mathematics education 2010. Rzeszow-Iwonicz Zdrój (PL), 24.08.2010-29.08.2010]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
    Grant ostatní: Projekt COMENIUS(XE) 142453-LLP-1-2008-1-PL-COMENIUS-CMP
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: individualization * natural differentiation * professional competences * motivation
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0189848
     
     
  4. 4.
    0343549 - MÚ 2011 RIV CZ eng A - Abstrakt
    Tichá, Marie
    Substantial Learning Environments for Natural Differentiation.
    Mathematical Education in a Context of Changes in Primary School : The Conference Proceedings Abstracts. Olomouc: Univerzita Palackého Olomouc, 2010 - (Uhlířová, M.). s. 63. ISBN 978-80-244-2512-2.
    [Matematické vzdělávání v kontextu proměn primární školy. 28.04.2010-30.04.2010, Olomouc]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
    Grant ostatní: Projekt COMENIUS(XE) 142453-LLP-1-2008-1-PL-COMENIUS-CMP
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: natural differentiation * teachers' professional competences * substantial learning environment
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0186000
     
     
  5. 5.
    0343544 - MÚ 2011 RIV CZ cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Tichá, Marie
    Podnětná výuková prostředí pro přirozenou diferenciaci.
    [Substantial Learning Environments for Natural Differentiation.]
    Matematické vzdělávání v kontextu proměn primární školy. Olomouc: Univerzita Palackého Olomouc, 2010 - (Uhlířová, M.), s. 298-302. ISBN 978-80-244-2511-5.
    [Matematické vzdělávání v kontextu proměn primární školy. Olomouc (CZ), 28.04.2010-30.04.2010]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
    Grant ostatní: Projekt COMENIUS(XE) 142453-LLP-1-2008-1-PL-COMENIUS-CMP
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: natural differentiation * teachers' professional competences * substantial learning environment
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0185996
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    Ticha2.pdf0170.9 KBVydavatelský postprintvyžádat
     
     


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.