Košík

  1. 1.
    0501055 - ÚJČ 2019 RIV SK cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Mrázková, Kamila
    Mluvenost a psanost v syntaxi českých reklamních textů.
    [Orality and literacy in the syntax of Czech advertising texts.]
    Zborník materiálov z 9. medzinárodnej vedeckej konferencie o komunikácii. Synchrónne a diachrónne kontexty jazykovej komunikácie. Banská Bystrica: Belianum. Vydavatel´stvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2018 - (Odaloš, P.), s. 261-269. ISBN 978-80-557-1417-2.
    [Synchrónne a diachrónne kontexty jazykovej komunikácie. Banská Bystrica (SK), 17.09.2015-18.09.2015]
    Grant CEP: GA ČR GA15-01116S
    Institucionální podpora: RVO:68378092
    Klíčová slova: discourse of advertising * syntax * communicative domain/sphere * conceptual/medial orality/literacy
    Obor OECD: Linguistics
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0293478
     
     

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.