Košík

  1. 1.
    0391959 - MÚ 2014 RIV NL eng J - Článek v odborném periodiku
    Tichá, Marie - Hošpesová, A.
    Developing teachers' subject didactic competence through problem posing.
    Educational Studies in Mathematics. Roč. 83, č. 1 (2013), s. 133-143. ISSN 0013-1954. E-ISSN 1573-0816
    Institucionální podpora: RVO:67985840
    Klíčová slova: professional development * primary school teachers * problem posing
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Impakt faktor: 0.639, rok: 2013
    http://link.springer.com/article/10.1007%2Fs10649-012-9455-1
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0220972
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    Ticha.pdf3191.2 KBVydavatelský postprintvyžádat
     
     

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.