Košík

  1. 1.
    0331698 - MÚ 2010 RIV DE ger C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Tichá, Marie
    Die Aufgabenbildung als Motivation zur Entwicklung der mathematischen Grundbildung.
    [Problem posing as a motivation to the development of mathematical literacy.]
    Beiträge zum Mathematikunterricht. Münster: VTM Verlag, 2009, s. 903-906. ISBN 978-3-9811015-9-1.
    [Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Mathematik. Oldenburg (DE), 02.03.2009-06.03.2009]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: teachers' profession * pedagogical content knowledge * problem posing
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0177146
     
     

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.