Košík

  1. 1.
    0371672 - FGÚ 2012 RIV GB eng J - Článek v odborném periodiku
    Brom, C. - Preuss, M. - Klement, Daniel
    Are educational computer micro-games engaging and effective for knowledge acquisition at high-schools? A quasi-experimental study.
    Computers & Education. Roč. 57, č. 3 (2011), s. 1971-1988. ISSN 0360-1315. E-ISSN 1873-782X
    Grant CEP: GA MŠMT(CZ) LC554; GA ČR(CZ) GA309/09/0286
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z50110509
    Klíčová slova: interactive learning environments * multi-media/hypermedia systems * simulations * secondary education
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Impakt faktor: 2.621, rok: 2011
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0205143
     
     

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.