Počet záznamů: 1  

Is academic tracking related to gains in learning competence? Using propensity score matching and differential item change functioning analysis for better understanding of tracking implications

  1. 1.
    SYSNO0537321
    NázevIs academic tracking related to gains in learning competence? Using propensity score matching and differential item change functioning analysis for better understanding of tracking implications
    Tvůrce(i) Martinková, P. (CZ)
    Hladká, Adéla (UIVT-O) SAI, ORCID, RID
    Potužníková, E. (CZ)
    Zdroj.dok. Learning and Instruction. Roč. 66, April 2020 (2020). - : Elsevier
    Číslo článku101286
    Druh dok.Článek v odborném periodiku
    Grant GBP402/12/G130 GA ČR - Grantová agentura ČR, CZ - Česká republika
    Institucionální podporaUIVT-O - RVO:67985807
    Jazyk dok.eng
    Země vyd.GB
    Klíč.slova Academic tracking * Learning competence * Propensity score matching * Differential item functioning in change * Instructional sensitivity
    URLhttp://hdl.handle.net/11104/0315047
    Trvalý linkhttp://hdl.handle.net/11104/0315047
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    0537321-aoa.pdf71.3 MBOA CC BY NC ND 4.0Vydavatelský postprintpovolen
     
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.