Počet záznamů: 1
Introducing the interpretation of medieval Hindi texts into the Hindi curriculum: An alternative approach
- 1.
SYSNO 0353094 Název Introducing the interpretation of medieval Hindi texts into the Hindi curriculum: An alternative approach Překlad názvu Zařazování interpretace středověkých hindských textů to učebních plánů hindštiny: alternativní přístup Tvůrce(i) Strnad, Jaroslav (OU-W) RID, SAI, ORCID Zdroj.dok. Acta Orientalia Vilnensia. Roč. 9, č. 2 (2010), s. 25-38 Konference Regional Conference on Indology for Central and Eastern Europe - New Perspectives in Education about India /2./, Vilnijus, 24.8.2006-26. 8.2006 Druh dok. Článek v odborném periodiku CEZ AV0Z90210515 - OU-W (2005-2011) Jazyk dok. eng Země vyd. LT Klíč.slova Hindi * texts * analysis Trvalý link http://hdl.handle.net/11104/0192434
Počet záznamů: 1