Počet záznamů: 1  

Introducing the interpretation of medieval Hindi texts into the Hindi curriculum: An alternative approach

  1. 1.
    SYSNO0353094
    NázevIntroducing the interpretation of medieval Hindi texts into the Hindi curriculum: An alternative approach
    Překlad názvuZařazování interpretace středověkých hindských textů to učebních plánů hindštiny: alternativní přístup
    Tvůrce(i) Strnad, Jaroslav (OU-W) RID, SAI, ORCID
    Zdroj.dok. Acta Orientalia Vilnensia. Roč. 9, č. 2 (2010), s. 25-38
    Konference Regional Conference on Indology for Central and Eastern Europe - New Perspectives in Education about India /2./, Vilnijus, 24.8.2006-26. 8.2006
    Druh dok.Článek v odborném periodiku
    CEZAV0Z90210515 - OU-W (2005-2011)
    Jazyk dok.eng
    Země vyd.LT
    Klíč.slova Hindi * texts * analysis
    Trvalý linkhttp://hdl.handle.net/11104/0192434
     
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.