Počet záznamů: 1
Problem posing and development of pedagogical content knowledge in pre-service teacher training
- 1.
SYSNO 0349678 Název Problem posing and development of pedagogical content knowledge in pre-service teacher training Tvůrce(i) Tichá, Marie (MU-W) RID, SAI
Hošpesová, A. (CZ)Zdroj.dok. CERME 6 Proceedings of the Sixth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education. S. 1941-1950. - Lyon : INRP, 2010 / Furane-Guerrier V. ; Soury-Lavergne F. ; Arzarello F. Konference CERME 6 - Sixth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, 28.01.2009-01.02.2009, Lyon Druh dok. Konferenční příspěvek (zahraniční konf.) Grant GA406/08/0710 GA ČR - Grantová agentura ČR, CZ - Česká republika 142453-LLP-1-2008-1-PL-COMENIUS-CMP, XE - země EU CEZ AV0Z10190503 - MU-W (2005-2011) Jazyk dok. eng Země vyd. FR Klíč.slova mathematics education * teacher training * content knowledge * problem posing * natural differentiation Trvalý link http://hdl.handle.net/11104/0189847
Počet záznamů: 1