Počet záznamů: 1  

Problem posing and development of pedagogical content knowledge in pre-service teacher training

  1. 1.
    SYSNO0349678
    NázevProblem posing and development of pedagogical content knowledge in pre-service teacher training
    Tvůrce(i) Tichá, Marie (MU-W) RID, SAI
    Hošpesová, A. (CZ)
    Zdroj.dok. CERME 6 Proceedings of the Sixth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education. S. 1941-1950. - Lyon : INRP, 2010 / Furane-Guerrier V. ; Soury-Lavergne F. ; Arzarello F.
    Konference CERME 6 - Sixth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, 28.01.2009-01.02.2009, Lyon
    Druh dok.Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Grant GA406/08/0710 GA ČR - Grantová agentura ČR, CZ - Česká republika
    142453-LLP-1-2008-1-PL-COMENIUS-CMP, XE - země EU
    CEZAV0Z10190503 - MU-W (2005-2011)
    Jazyk dok.eng
    Země vyd.FR
    Klíč.slova mathematics education * teacher training * content knowledge * problem posing * natural differentiation
    Trvalý linkhttp://hdl.handle.net/11104/0189847
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    Ticha.pdf18112.3 KBVydavatelský postprintpovolen
     
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.