Počet záznamů: 1  

Tvoření úloh jako cesta k matematické gramotnosti

  1. 1.
    SYSNO0349674
    NázevTvoření úloh jako cesta k matematické gramotnosti
    Překlad názvuProblem posing as a way to mathematical literacy
    Tvůrce(i) Tichá, Marie (MU-W) RID, SAI
    Hošpesová, A. (CZ)
    Zdroj.dok. Jak učit matematice žáky ve věku 11-15 let : sborník příspěvků celostátní konference 15.-17.10.2009. S. 133-145. - Plzeň : Vydavatelský servis, 2010 / Stehlíková N.
    Konference Jak učit matematice žáky ve věku 11 - 15 let, Litomyšl, 15.10.2009-17.10.2009
    Druh dok.Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Grant GA406/08/0710 GA ČR - Grantová agentura ČR, CZ - Česká republika
    142453-LLP-1-2008-1-PL-COMENIUS-CMP, XE - země EU
    CEZAV0Z10190503 - MU-W (2005-2011)
    Jazyk dok.cze
    Země vyd.CZ
    Klíč.slova mathematical literacy * mathematical education * problem posing * problem solving
    Trvalý linkhttp://hdl.handle.net/11104/0189845
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    Ticha3.pdf0229.1 KBVydavatelský postprintvyžádat
     
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.