Počet záznamů: 1
Tvoření úloh jako cesta k matematické gramotnosti
- 1.
SYSNO 0349674 Název Tvoření úloh jako cesta k matematické gramotnosti Překlad názvu Problem posing as a way to mathematical literacy Tvůrce(i) Tichá, Marie (MU-W) RID, SAI
Hošpesová, A. (CZ)Zdroj.dok. Jak učit matematice žáky ve věku 11-15 let : sborník příspěvků celostátní konference 15.-17.10.2009. S. 133-145. - Plzeň : Vydavatelský servis, 2010 / Stehlíková N. Konference Jak učit matematice žáky ve věku 11 - 15 let, Litomyšl, 15.10.2009-17.10.2009 Druh dok. Konferenční příspěvek (zahraniční konf.) Grant GA406/08/0710 GA ČR - Grantová agentura ČR, CZ - Česká republika 142453-LLP-1-2008-1-PL-COMENIUS-CMP, XE - země EU CEZ AV0Z10190503 - MU-W (2005-2011) Jazyk dok. cze Země vyd. CZ Klíč.slova mathematical literacy * mathematical education * problem posing * problem solving Trvalý link http://hdl.handle.net/11104/0189845 Název souboru Staženo Velikost Komentář Verze Přístup Ticha3.pdf 0 229.1 KB Vydavatelský postprint vyžádat
Počet záznamů: 1