Počet záznamů: 1
Problem posing in teacher training and as a research object in didactics: two complementary perspectives
- 1.
SYSNO 0331700 Název Problem posing in teacher training and as a research object in didactics: two complementary perspectives Překlad názvu Tvoření úloh v přípravě učitelů a jako předmět didaktiky matematiky: dva doplňující se pohledy Tvůrce(i) Tichá, Marie (MU-W) RID, SAI Zdroj.dok. Quaderni di Ricerca in Didattica, Scienze Matematiche. S. 445-449. - Palermo : GRIM, 2009 / Di Paola Benedetto Konference CIEAEM 61, Quebeck, 26.07.2009-31.07.2009 Druh dok. Konferenční příspěvek (zahraniční konf.) Grant GA406/08/0710 GA ČR - Grantová agentura ČR, CZ - Česká republika CEZ AV0Z10190503 - MU-W (2005-2011) Jazyk dok. eng Země vyd. IT Klíč.slova mathematical education * teachers training * subject didactical competence * problem posing Trvalý link http://hdl.handle.net/11104/0177147
Počet záznamů: 1