Počet záznamů: 1  

Problem posing in teacher training and as a research object in didactics: two complementary perspectives

  1. 1.
    SYSNO0331700
    NázevProblem posing in teacher training and as a research object in didactics: two complementary perspectives
    Překlad názvuTvoření úloh v přípravě učitelů a jako předmět didaktiky matematiky: dva doplňující se pohledy
    Tvůrce(i) Tichá, Marie (MU-W) RID, SAI
    Zdroj.dok. Quaderni di Ricerca in Didattica, Scienze Matematiche. S. 445-449. - Palermo : GRIM, 2009 / Di Paola Benedetto
    Konference CIEAEM 61, Quebeck, 26.07.2009-31.07.2009
    Druh dok.Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Grant GA406/08/0710 GA ČR - Grantová agentura ČR, CZ - Česká republika
    CEZAV0Z10190503 - MU-W (2005-2011)
    Jazyk dok.eng
    Země vyd.IT
    Klíč.slova mathematical education * teachers training * subject didactical competence * problem posing
    Trvalý linkhttp://hdl.handle.net/11104/0177147
     
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.