Počet záznamů: 1  

Problem posing in teacher training and as a research object in didactics: two complementary perspectives

  1. 1.
    SYSNO0329665
    NázevProblem posing in teacher training and as a research object in didactics: two complementary perspectives
    Překlad názvuTvoření úloh v přípravě učitelů a jako předmět didaktiky matematiky: dva doplňující se pohledy
    Tvůrce(i) Tichá, Marie (MU-W) RID, SAI
    Zdroj.dok. Pre-Proceedings CIEAEM 61: Mathematical activity in classroom practice and as a research object in didactics: two complementary. For the Memory of Claude Janvier. S. 357-360. - Montréal : Université de Montréal, 2009
    Konference Pre-Proceedings CIEAEM 61: Mathematical activity in classroom practice and as a research object in didactics: two complementary perspectives. For the Memory of Claude Janvier, Montréal, 26.07.2009-31.07.2009
    Druh dok.Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Grant GA406/08/0710 GA ČR - Grantová agentura ČR, CZ - Česká republika
    CEZAV0Z10190503 - MU-W (2005-2011)
    Jazyk dok.eng
    Země vyd.CA
    Klíč.slova mathematical education * teacher training * subject didactical competence
    Trvalý linkhttp://hdl.handle.net/11104/0175637
     
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.