Počet záznamů: 1
Problem posing in teacher training and as a research object in didactics: two complementary perspectives
- 1.
SYSNO 0329665 Název Problem posing in teacher training and as a research object in didactics: two complementary perspectives Překlad názvu Tvoření úloh v přípravě učitelů a jako předmět didaktiky matematiky: dva doplňující se pohledy Tvůrce(i) Tichá, Marie (MU-W) RID, SAI Zdroj.dok. Pre-Proceedings CIEAEM 61: Mathematical activity in classroom practice and as a research object in didactics: two complementary. For the Memory of Claude Janvier. S. 357-360. - Montréal : Université de Montréal, 2009 Konference Pre-Proceedings CIEAEM 61: Mathematical activity in classroom practice and as a research object in didactics: two complementary perspectives. For the Memory of Claude Janvier, Montréal, 26.07.2009-31.07.2009 Druh dok. Konferenční příspěvek (zahraniční konf.) Grant GA406/08/0710 GA ČR - Grantová agentura ČR, CZ - Česká republika CEZ AV0Z10190503 - MU-W (2005-2011) Jazyk dok. eng Země vyd. CA Klíč.slova mathematical education * teacher training * subject didactical competence Trvalý link http://hdl.handle.net/11104/0175637
Počet záznamů: 1