Počet záznamů: 1  

Proměny frontispisů v bohemikální nenáboženské literatuře 17. století s ohledem na obchodní strategie českých a moravských tiskařů, nakladatelů a knihkupců

  1. 1.
    SYSNO ASEP0455424
    Druh ASEPC - Konferenční příspěvek (mezinárodní konf.)
    Zařazení RIVD - Článek ve sborníku
    NázevProměny frontispisů v bohemikální nenáboženské literatuře 17. století s ohledem na obchodní strategie českých a moravských tiskařů, nakladatelů a knihkupců
    Překlad názvuThe Changes of the Frontispieces in the Bohemical Unreligious Literature of the 17th Century with Regard to Marketing Strategies of the Czech and Moravian Printers, Publishers and Booksellers
    Tvůrce(i) Beránková, Hana (KNAV-K)
    Celkový počet autorů1
    Zdroj.dok.K výzkumu zámeckých, měšťanských a církevních knihoven. Knihy v proměnách času /6./. - České Budějovice : Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Filozofická fakulta, Ústav romanistiky, 2015 / Radimská J. - ISBN 978-80-7394-542-8
    Rozsah strans. 37-65
    Poč.str.29 s.
    Forma vydáníTištěná - P
    AkceK výzkumu zámeckých, měšťanských a církevních knihoven. Knihy v proměnách času /6./
    Datum konání23.10.2014-26.10.2014
    Místo konáníČeský Krumlov
    ZeměCZ - Česká republika
    Typ akceEUR
    Jazyk dok.cze - čeština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Klíč. slovafrontispieces ; book illustrations ; marketing strategies ; book culture
    Vědní obor RIVAB - Dějiny
    Institucionální podporaKNAV-K - RVO:67985971
    AnotacePříspěvek je zaměřen na komplexní analýzu frontispisů (specifických knižních ilustrací barokního období umístěných před titulním listem), vyskytujících se v nenáboženských tiscích vytištěných v českých zemích v 17. století, a to zejména s ohledem na marketingové strategie českých a moravských tiskařů, nakladatelů a knihkupců.
    Překlad anotaceThe article deals with the complex analysis of the frontispieces (specific type of baroque book illustrations placed in front of the title page)found in Bohemical nonreligious literature of the 17th century with special regard to marketing strategies of the Czech and Moravian printers, publishers and booksellers.
    PracovištěKnihovna AV ČR
    Kontaktarl@lib.cas.cz, Tel.: 221 403 471
    Rok sběru2016
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.