Počet záznamů: 1  

Geometrická představivost jako složka matematické gramotnosti

  1. 1.
    SYSNO ASEP0349684
    Druh ASEPC - Konferenční příspěvek (mezinárodní konf.)
    Zařazení RIVD - Článek ve sborníku
    NázevGeometrická představivost jako složka matematické gramotnosti
    Překlad názvuGeometrical imagination as a part of mathematical literacy
    Tvůrce(i) Roubíček, Filip (MU-W) RID
    Zdroj.dok.Matematické vzdělávání v kontextu proměn primární školy. - Olomouc : Univerzita Palackého Olomouc, 2010 / Uhlířová M. - ISBN 978-80-244-2511-5
    Rozsah strans. 255-259
    Poč.str.5 s.
    AkceMatematické vzdělávání v kontextu proměn primární školy
    Datum konání28.04.2010-30.04.2010
    Místo konáníOlomouc
    ZeměCZ - Česká republika
    Typ akceWRD
    Jazyk dok.cze - čeština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Klíč. slovateaching of geometry ; geometrical imagination
    Vědní obor RIVAM - Pedagogika a školství
    CEPGA406/08/0710 GA ČR - Grantová agentura ČR
    CEZAV0Z10190503 - MU-W (2005-2011)
    AnotaceČlánek pojednává o geometrické představivosti jako schopnosti interpretovat geometrický obsah, vybavovat si představy a manipulovat s nimi. Popisuje přístupy k výuce geometrie na základní škole (přirozená geometrie, principy didaktické struktury geometrie) a aktivity pro rozvíjení geometrické představivosti žáků.
    Překlad anotaceThe paper deals with geometrical imagination as ability to interpret geometrical content, evoke images and manipulate with them. It describes approaches to teaching of geometry at primary school (natural geometry, principles of didactical structure of geometry) and activities for development geometrical imagination of pupils.
    PracovištěMatematický ústav
    KontaktJarmila Štruncová, struncova@math.cas.cz, library@math.cas.cz, Tel.: 222 090 757
    Rok sběru2011
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.