Počet záznamů: 1  

Zwei geometrische Lernumgebungen zur natürlichen Differenzierung

  1. 1.
    SYSNO ASEP0349682
    Druh ASEPC - Konferenční příspěvek (mezinárodní konf.)
    Zařazení RIVD - Článek ve sborníku
    NázevZwei geometrische Lernumgebungen zur natürlichen Differenzierung
    Překlad názvuTwo geometrical environments for natural differentiation
    Tvůrce(i) Tichá, Marie (MU-W) RID, SAI
    Roubíček, Filip (MU-W) RID
    Macháčková, J. (CZ)
    Zdroj.dok.Beiträge zum Mathematikunterricht 2010. - München : WTM Verlag, 2010 / Lindmeier A. ; Ufer S. - ISBN 978-3-942197-03-8
    Rozsah strans. 847-850
    Poč.str.4 s.
    Akce44. Tagung für Didaktik der Mathematik
    Datum konání08.03.2010-12.03.2010
    Místo konáníMünchen
    ZeměDE - Německo
    Typ akceWRD
    Jazyk dok.ger - němčina
    Země vyd.DE - Německo
    Klíč. slovanatural differentiation ; substantial learning environment ; grasping of situations ; geometry
    Vědní obor RIVAM - Pedagogika a školství
    CEPGA406/08/0710 GA ČR - Grantová agentura ČR
    CEZAV0Z10190503 - MU-W (2005-2011)
    AnotaceDer Bedarf, funktionierende mathematische Grundfertigkeiten zu erreichen, stellt hohe Ansprüche an die professionellen Kompetenzen der Lehrer. Dazu gehört auch ihre Fertigkeit die Bedingungen für die Entwicklung der Bildungsvoraussetzungen aller Schüler zu schaffen. Dieser Artikel bringt Informationen über die laufende Forschung.
    Překlad anotaceDemand of achievement of functional mathematical literacy lays stress on professional competence of teachers. To it belongs also ability to create condition for development of educational habits of all students. The contribution acquaints with ongoing research in this area.
    PracovištěMatematický ústav
    KontaktJarmila Štruncová, struncova@math.cas.cz, library@math.cas.cz, Tel.: 222 090 757
    Rok sběru2011
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.