Počet záznamů: 1
Substantial learning environments in geometry
- 1.
SYSNO ASEP 0349680 Druh ASEP C - Konferenční příspěvek (mezinárodní konf.) Zařazení RIV D - Článek ve sborníku Název Substantial learning environments in geometry Tvůrce(i) Hošpesová, A. (CZ)
Roubíček, Filip (MU-W) RID
Tichá, Marie (MU-W) RID, SAIZdroj.dok. Motivation Via Natural Differentiation in Mathematics. - Jaroslaw : Wydawnictwo Papirus, 2010 - ISBN 987-83-91-77-81-2-8 Rozsah stran s. 24-26 Poč.str. 3 s. Akce Childrens' mathematics education 2010 Datum konání 24.08.2010-29.08.2010 Místo konání Rzeszow-Iwonicz Zdrój Země PL - Polsko Typ akce WRD Jazyk dok. eng - angličtina Země vyd. PL - Polsko Klíč. slova individualization ; natural differentiation ; professional competences ; motivation Vědní obor RIV AM - Pedagogika a školství CEP GA406/08/0710 GA ČR - Grantová agentura ČR CEZ AV0Z10190503 - MU-W (2005-2011) Anotace Differences in how children learn makes considerable demands on teachers' professional competences. To cope with heterogeneity is one of the crucial competences of the teachers. In the working seminar Substantial learning environments in geometry were discussed (a) questions related to the creation of substantial learning environments, (b) what potential these SLEs have for individualization and natural differentiation as one of the forms of inner differentiation, (c) power of motivation of natural differentiation. Pracoviště Matematický ústav Kontakt Jarmila Štruncová, struncova@math.cas.cz, library@math.cas.cz, Tel.: 222 090 757 Rok sběru 2011
Počet záznamů: 1