Počet záznamů: 1  

Substantial learning environments in geometry

  1. 1.
    SYSNO ASEP0349680
    Druh ASEPC - Konferenční příspěvek (mezinárodní konf.)
    Zařazení RIVD - Článek ve sborníku
    NázevSubstantial learning environments in geometry
    Tvůrce(i) Hošpesová, A. (CZ)
    Roubíček, Filip (MU-W) RID
    Tichá, Marie (MU-W) RID, SAI
    Zdroj.dok.Motivation Via Natural Differentiation in Mathematics. - Jaroslaw : Wydawnictwo Papirus, 2010 - ISBN 987-83-91-77-81-2-8
    Rozsah strans. 24-26
    Poč.str.3 s.
    AkceChildrens' mathematics education 2010
    Datum konání24.08.2010-29.08.2010
    Místo konáníRzeszow-Iwonicz Zdrój
    ZeměPL - Polsko
    Typ akceWRD
    Jazyk dok.eng - angličtina
    Země vyd.PL - Polsko
    Klíč. slovaindividualization ; natural differentiation ; professional competences ; motivation
    Vědní obor RIVAM - Pedagogika a školství
    CEPGA406/08/0710 GA ČR - Grantová agentura ČR
    CEZAV0Z10190503 - MU-W (2005-2011)
    AnotaceDifferences in how children learn makes considerable demands on teachers' professional competences. To cope with heterogeneity is one of the crucial competences of the teachers. In the working seminar Substantial learning environments in geometry were discussed (a) questions related to the creation of substantial learning environments, (b) what potential these SLEs have for individualization and natural differentiation as one of the forms of inner differentiation, (c) power of motivation of natural differentiation.
    PracovištěMatematický ústav
    KontaktJarmila Štruncová, struncova@math.cas.cz, library@math.cas.cz, Tel.: 222 090 757
    Rok sběru2011
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.