Počet záznamů: 1  

Anketa o "bílých místech" současné literárněvědné bohemistiky

  1. 1.
    SYSNO ASEP0349069
    Druh ASEPJ - Článek v odborném periodiku
    Zařazení RIVJ - Článek v odborném periodiku
    Poddruh JOstatní články
    NázevAnketa o "bílých místech" současné literárněvědné bohemistiky
    Překlad názvuAn enquête concerning gaps in contemporary Czech literary criticism
    Tvůrce(i) Janáček, Pavel (UCL-M) RID, SAI, ORCID
    Janoušek, Pavel (UCL-M) RID, SAI, ORCID
    Matonoha, Jan (UCL-M) RID, ORCID, SAI
    Wögerbauer, Michael (UCL-M) RID, ORCID, SAI
    Bílek, P. A. (CZ)
    Zusi, P. (CZ)
    Bolton, J. (US)
    Grigorov, D. (BG)
    Holý, J. (CZ)
    Chitnis, R. A. (GB)
    Malura, J. (CZ)
    Nechutová, J. (CZ)
    Papoušek, V. (CZ)
    Poslední, P. (CZ)
    Putna, M. (CZ)
    Tureček, D. (CZ)
    Šámal, Petr (UCL-M) RID, ORCID, SAI
    Trávníček, Jiří (UCL-M) RID, SAI, ORCID
    Zdroj.dok.Česká literatura. - : Ústav pro českou literaturu AV ČR, v. v. i. - ISSN 0009-0468
    Roč. 58, č. 1 (2010), s. 59-96
    Poč.str.38 s.
    Jazyk dok.cze - čeština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Klíč. slovahistory of literature ; Czech literature ; theory of literature
    Vědní obor RIVAJ - Písemnictví, masmédia, audiovize
    CEZAV0Z90560517 - UCL-M (2005-2011)
    AnotaceSoučasný stav české literárněvědné bohemistiky, prázdná místa a příležitosti k dalšímu zkoumání v oboru jsou popsány v jednotlivých příspěvcích vědců reprezentujících různé školy a oblasti výzkumu.
    Překlad anotacePresent state of Czech literary studies, perceived gaps and oportunities in the field are discussed in respective contributions by the scholars representing various schools and areas of research.
    PracovištěÚstav pro českou literaturu
    KontaktPavla Hartmanová, hartmanova@ucl.cas.cz ; Veronika Zemanová, zemanova@ucl.cas.cz, asep@ucl.cas.cz, Tel.: 222 828 135
    Rok sběru2011
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.