Počet záznamů: 1  

Podnětná výuková prostředí pro přirozenou diferenciaci

  1. 1.
    SYSNO ASEP0343544
    Druh ASEPC - Konferenční příspěvek (mezinárodní konf.)
    Zařazení RIVD - Článek ve sborníku
    NázevPodnětná výuková prostředí pro přirozenou diferenciaci
    Překlad názvuSubstantial Learning Environments for Natural Differentiation
    Tvůrce(i) Tichá, Marie (MU-W) RID, SAI
    Zdroj.dok.Matematické vzdělávání v kontextu proměn primární školy. - Olomouc : Univerzita Palackého Olomouc, 2010 / Uhlířová M. - ISBN 978-80-244-2511-5
    Rozsah strans. 298-302
    Poč.str.5 s.
    AkceMatematické vzdělávání v kontextu proměn primární školy
    Datum konání28.04.2010-30.04.2010
    Místo konáníOlomouc
    ZeměCZ - Česká republika
    Typ akceWRD
    Jazyk dok.cze - čeština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Klíč. slovanatural differentiation ; teachers' professional competences ; substantial learning environment
    Vědní obor RIVAM - Pedagogika a školství
    CEPGA406/08/0710 GA ČR - Grantová agentura ČR
    CEZAV0Z10190503 - MU-W (2005-2011)
    AnotaceV příspěvku se zabýváme některými otázkami spojenými s vytvářením a vyhledáváním podnětných výukových prostředí a možnostmi, které pro zkvalitnění vzdělávání poskytují. je vymezen pojem "podnětné výukové prostředí". Jsou uvedeny ukázky možností, které poskytuje podnětné prostředí pro přirozenou diferenciaci, jako jednu z forem vnitřní diferenciace.
    Překlad anotaceIn the contribution we will discuss several questions related to the creation and discovery of substantial learning environments and the potential they bear for general improvement of education. The concept of "substantial learning environment" will be characterized. We will also demonstrate what potential it has for natural differentiation as one of the forms of inner motivation.
    PracovištěMatematický ústav
    KontaktJarmila Štruncová, struncova@math.cas.cz, library@math.cas.cz, Tel.: 222 090 757
    Rok sběru2011
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.