Počet záznamů: 1
Podnětná výuková prostředí pro přirozenou diferenciaci
- 1.
SYSNO ASEP 0343544 Druh ASEP C - Konferenční příspěvek (mezinárodní konf.) Zařazení RIV D - Článek ve sborníku Název Podnětná výuková prostředí pro přirozenou diferenciaci Překlad názvu Substantial Learning Environments for Natural Differentiation Tvůrce(i) Tichá, Marie (MU-W) RID, SAI Zdroj.dok. Matematické vzdělávání v kontextu proměn primární školy. - Olomouc : Univerzita Palackého Olomouc, 2010 / Uhlířová M. - ISBN 978-80-244-2511-5 Rozsah stran s. 298-302 Poč.str. 5 s. Akce Matematické vzdělávání v kontextu proměn primární školy Datum konání 28.04.2010-30.04.2010 Místo konání Olomouc Země CZ - Česká republika Typ akce WRD Jazyk dok. cze - čeština Země vyd. CZ - Česká republika Klíč. slova natural differentiation ; teachers' professional competences ; substantial learning environment Vědní obor RIV AM - Pedagogika a školství CEP GA406/08/0710 GA ČR - Grantová agentura ČR CEZ AV0Z10190503 - MU-W (2005-2011) Anotace V příspěvku se zabýváme některými otázkami spojenými s vytvářením a vyhledáváním podnětných výukových prostředí a možnostmi, které pro zkvalitnění vzdělávání poskytují. je vymezen pojem "podnětné výukové prostředí". Jsou uvedeny ukázky možností, které poskytuje podnětné prostředí pro přirozenou diferenciaci, jako jednu z forem vnitřní diferenciace. Překlad anotace In the contribution we will discuss several questions related to the creation and discovery of substantial learning environments and the potential they bear for general improvement of education. The concept of "substantial learning environment" will be characterized. We will also demonstrate what potential it has for natural differentiation as one of the forms of inner motivation. Pracoviště Matematický ústav Kontakt Jarmila Štruncová, struncova@math.cas.cz, library@math.cas.cz, Tel.: 222 090 757 Rok sběru 2011
Počet záznamů: 1