Počet záznamů: 1  

Argumentation comme un élément des activités mathématiques

  1. 1.
    SYSNO ASEP0333392
    Druh ASEPC - Konferenční příspěvek (mezinárodní konf.)
    Zařazení RIVD - Článek ve sborníku
    NázevArgumentation comme un élément des activités mathématiques
    Překlad názvuArgumentation as a part of mathematical activitiesArgumentace jako součást matematických aktivit
    Tvůrce(i) Roubíček, Filip (MU-W) RID
    Zdroj.dok.Quaderni di Ricerca in Didattica, Scienze Matematiche. - Palermo : GRIM, 2009 / Di Paola Benedetto - ISSN 1592-5137
    Rozsah strans. 485-488
    Poč.str.4 s.
    AkceCIEAEM 61
    Datum konání26.07.2009-31.07.2009
    Místo konáníQuebeck
    ZeměCA - Kanada
    Typ akceWRD
    Jazyk dok.fre - francouzština
    Země vyd.IT - Itálie
    Klíč. slovamathematics education ; problem solving ; argumentation ; understanding of mathematics
    Vědní obor RIVAM - Pedagogika a školství
    CEPKJB700190701 GA AV ČR - Akademie věd
    GA406/08/0710 GA ČR - Grantová agentura ČR
    CEZAV0Z10190503 - MU-W (2005-2011)
    AnotaceLa conception des problémes et leurs solutions, la discussion mathématique permettant de résoudre le probléme, dans la déduction des procédés ou des rapports et d'autres activités comprennent en fénéral l'argumentation. Le niveau de compréhension des mathématiques par les éléves n'est évaluable que sur la base de leur argumentation.
    Překlad anotaceArgumentation is an integral part of problem posing and solving, mathematical discussion on problem solutions, deduction of algorithms and solving procedures, deduction of relations and other activities. Argumentation is the possible basis for diagnosis of the level of pupil's understanding of mathematics.
    PracovištěMatematický ústav
    KontaktJarmila Štruncová, struncova@math.cas.cz, library@math.cas.cz, Tel.: 222 090 757
    Rok sběru2010
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.