Počet záznamů: 1
Argumentation comme un élément des activités mathématiques
- 1.
SYSNO ASEP 0333392 Druh ASEP C - Konferenční příspěvek (mezinárodní konf.) Zařazení RIV D - Článek ve sborníku Název Argumentation comme un élément des activités mathématiques Překlad názvu Argumentation as a part of mathematical activitiesArgumentace jako součást matematických aktivit Tvůrce(i) Roubíček, Filip (MU-W) RID Zdroj.dok. Quaderni di Ricerca in Didattica, Scienze Matematiche. - Palermo : GRIM, 2009 / Di Paola Benedetto - ISSN 1592-5137 Rozsah stran s. 485-488 Poč.str. 4 s. Akce CIEAEM 61 Datum konání 26.07.2009-31.07.2009 Místo konání Quebeck Země CA - Kanada Typ akce WRD Jazyk dok. fre - francouzština Země vyd. IT - Itálie Klíč. slova mathematics education ; problem solving ; argumentation ; understanding of mathematics Vědní obor RIV AM - Pedagogika a školství CEP KJB700190701 GA AV ČR - Akademie věd GA406/08/0710 GA ČR - Grantová agentura ČR CEZ AV0Z10190503 - MU-W (2005-2011) Anotace La conception des problémes et leurs solutions, la discussion mathématique permettant de résoudre le probléme, dans la déduction des procédés ou des rapports et d'autres activités comprennent en fénéral l'argumentation. Le niveau de compréhension des mathématiques par les éléves n'est évaluable que sur la base de leur argumentation. Překlad anotace Argumentation is an integral part of problem posing and solving, mathematical discussion on problem solutions, deduction of algorithms and solving procedures, deduction of relations and other activities. Argumentation is the possible basis for diagnosis of the level of pupil's understanding of mathematics. Pracoviště Matematický ústav Kontakt Jarmila Štruncová, struncova@math.cas.cz, library@math.cas.cz, Tel.: 222 090 757 Rok sběru 2010
Počet záznamů: 1