Počet záznamů: 1
An Empirical Model of Occupancy-Queue Relation
- 1.
SYSNO ASEP 0330027 Druh ASEP C - Konferenční příspěvek (mezinárodní konf.) Zařazení RIV D - Článek ve sborníku Název An Empirical Model of Occupancy-Queue Relation Překlad názvu Empirické modely omezení a délky fronty Tvůrce(i) Přikryl, Jan (UTIA-B) RID
Kocijan, J. (SI)Zdroj.dok. Proceedings of the 12th IFAC Symposium on Transportation Systems. - Redondo Beach : IFAC, 2009 Rozsah stran s. 456-461 Poč.str. 7 s. Forma vydání CD-ROM - CD-ROM Akce 12th IFAC Symposium on Transportation Systems Datum konání 02.09.2009-04.09.2009 Místo konání Redondo Beach, CA Země US - Spojené státy americké Typ akce WRD Jazyk dok. eng - angličtina Země vyd. CA - Kanada Klíč. slova Queue estimation ; Traffic control ; Uncertainty Vědní obor RIV BC - Teorie a systémy řízení CEP 1M0572 GA MŠMT - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy CEZ AV0Z10750506 - UTIA-B (2005-2011) Anotace One of the key indicators of traffic control quality in urban traffic control (UTC) systems is the queue length. Even in unsaturated conditions, longer queues indicate longer travel delays and higher fuel consumption. With the exception of some expensive surveillance equipment, the queue length itself cannot be measured directly. Many methods that estimate the queue length from detector measurements are used in engineering practice, ranging from simple to elaborate ones. The proposed method is based on Gaussian process (GP) model of the occupancy-queue relationship. It can handle data uncertainties and provides more information about the quality of the queue length prediction. Pracoviště Ústav teorie informace a automatizace Kontakt Markéta Votavová, votavova@utia.cas.cz, Tel.: 266 052 201. Rok sběru 2010
Počet záznamů: 1