Počet záznamů: 1  

Is academic tracking related to gains in learning competence? Using propensity score matching and differential item change functioning analysis for better understanding of tracking implications

  1. 1.
    0537321 - ÚI 2021 RIV GB eng J - Článek v odborném periodiku
    Martinková, P. - Hladká, Adéla - Potužníková, E.
    Is academic tracking related to gains in learning competence? Using propensity score matching and differential item change functioning analysis for better understanding of tracking implications.
    Learning and Instruction. Roč. 66, April 2020 (2020), č. článku 101286. ISSN 0959-4752. E-ISSN 1873-3263
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GBP402/12/G130
    Institucionální podpora: RVO:67985807
    Klíčová slova: Academic tracking * Learning competence * Propensity score matching * Differential item functioning in change * Instructional sensitivity
    Obor OECD: Statistics and probability
    Impakt faktor: 5.146, rok: 2020
    Způsob publikování: Open access

    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0315047
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    0537321-aoa.pdf71.3 MBOA CC BY NC ND 4.0Vydavatelský postprintpovolen
     
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.