Počet záznamů: 1  

Jaká je naše společnost?

  1. 1.
    0347852 - SOÚ 2011 RIV CZ cze M - Část monografie knihy
    Večerník, Jiří
    Konzumní společnost - vstup do ráje hojnosti a manipulace.
    [Consumer society: entry to a paradise of affluence and manipulation.]
    Jaká je naše společnost? Praha: Sociologické nakladatelství (SLON), 2010 - (Maříková, H.; Kostelecký, T.; Lebeda, T.; Škodová, M.), s. 100-113. ISBN 978-80-7419-025-4
    Grant CEP: GA ČR GA403/08/1369
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z70280505
    Klíčová slova: household consumption * consumer society * Czech Republic
    Kód oboru RIV: AO - Sociologie, demografie

    Kapitola shrnuje rozsáhlou evidenci o vývoji spotřeby domácností v České republice po roce 1989. Přechod k tržní ekonomice měl zjevně pozitivní vliv na ekonomické podmínky a chování domácností. Rozvoj konzumní kultury s jejími agenturami a klienty je situován do kontextu širší diskuse o masovém spotřebitelství. V závěru jsou shrnuty kladné i záporné rysy bující spotřeby.

    This chapter gathers a variety of evidence demonstrating the development of household consumption in the Czech Republic during the post-1989 period. The transition to a market economy had likely positive impact on the economic conditions and behaviour of households. The development of consumer culture with its agencies and clients is placed in the context of broader debates about of mass consumerism. Both the positive and negative features of booming consumption are summarised in the conclusion.
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0188534

     
     
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.