Počet záznamů: 1  

Tvoření úloh jako cesta k matematické gramotnosti

  1. 1.
    0349674 - MÚ 2011 RIV CZ cze C - Konferenční příspěvek (zahraniční konf.)
    Tichá, Marie - Hošpesová, A.
    Tvoření úloh jako cesta k matematické gramotnosti.
    [Problem posing as a way to mathematical literacy.]
    Jak učit matematice žáky ve věku 11-15 let : sborník příspěvků celostátní konference 15.-17.10.2009. Plzeň: Vydavatelský servis, 2010 - (Stehlíková, N.), s. 133-145. ISBN 978-80-86843-28-5.
    [Jak učit matematice žáky ve věku 11 - 15 let. Litomyšl (CZ), 15.10.2009-17.10.2009]
    Grant CEP: GA ČR(CZ) GA406/08/0710
    Grant ostatní: Projekt COMENIUS(XE) 142453-LLP-1-2008-1-PL-COMENIUS-CMP
    Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z10190503
    Klíčová slova: mathematical literacy * mathematical education * problem posing * problem solving
    Kód oboru RIV: AM - Pedagogika a školství
    Trvalý link: http://hdl.handle.net/11104/0189845
    Název souboruStaženoVelikostKomentářVerzePřístup
    Ticha3.pdf0229.1 KBVydavatelský postprintvyžádat
     
     
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.