Počet záznamů: 1
Intertextualita české reklamy: Aluze k české kultuře, historii a etnicitě
SYS 0356034 LBL 02710^^^^^2200289^^^450 005 20240103194816.4 100 $a 20110315d m y slo 03 ba 101 0-
$a cze $d pol 102 $a PL 200 1-
$a Intertextualita české reklamy: Aluze k české kultuře, historii a etnicitě 215 $a 11 s. 463 -1
$1 001 cav_un_epca*0355726 $1 010 $a 978-83-227-3130-7 $1 200 1 $a Intertekstualność we współczesnej komunikaci językowej $v S. 179-189 $1 210 $a Lublin $c Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej $d 2010 $1 541 1 $a Intertextuality in contemporary verbal communication $z eng $1 702 1 $a Mazur $b J. $4 340 $1 702 1 $a Małyski $b A. $4 340 $1 702 $a Sobstyl $b K. $4 340 541 1-
$a Intertextuality of Czech advertisements: Allusions to Czech culture, history, and ethnicity $z eng 610 0-
$a ethnic stereotype 610 0-
$a topos of common origin 610 0-
$a self-image 610 0-
$a advertising 700 -1
$3 cav_un_auth*0107369 $a Čmejrková $b Světla $i Oddělení stylistiky a sociolingvistiky $j Department of Stylistics and Sociolinguistics $p UJC-A $y CZ $T Ústav pro jazyk český AV ČR, v. v. i.
Počet záznamů: 1