Počet záznamů: 1  

Intertextualita české reklamy: Aluze k české kultuře, historii a etnicitě

  1. SYS0356034
    LBL
      
    02710^^^^^2200289^^^450
    005
      
    20240103194816.4
    100
      
    $a 20110315d m y slo 03 ba
    101
    0-
    $a cze $d pol
    102
      
    $a PL
    200
    1-
    $a Intertextualita české reklamy: Aluze k české kultuře, historii a etnicitě
    215
      
    $a 11 s.
    463
    -1
    $1 001 cav_un_epca*0355726 $1 010 $a 978-83-227-3130-7 $1 200 1 $a Intertekstualność we współczesnej komunikaci językowej $v S. 179-189 $1 210 $a Lublin $c Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej $d 2010 $1 541 1 $a Intertextuality in contemporary verbal communication $z eng $1 702 1 $a Mazur $b J. $4 340 $1 702 1 $a Małyski $b A. $4 340 $1 702 $a Sobstyl $b K. $4 340
    541
    1-
    $a Intertextuality of Czech advertisements: Allusions to Czech culture, history, and ethnicity $z eng
    610
    0-
    $a ethnic stereotype
    610
    0-
    $a topos of common origin
    610
    0-
    $a self-image
    610
    0-
    $a advertising
    700
    -1
    $3 cav_un_auth*0107369 $a Čmejrková $b Světla $i Oddělení stylistiky a sociolingvistiky $j Department of Stylistics and Sociolinguistics $p UJC-A $y CZ $T Ústav pro jazyk český AV ČR, v. v. i.
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.