Počet záznamů: 1  

Problem posing and development of pedagogical content knowledge in pre-service teacher training

  1. SYS0349678
    LBL
      
    02092^^^^^2200289^^^450
    005
      
    20240103194129.5
    014
      
    $a 000393368800200 $2 WOS
    100
      
    $a 20101118d m y slo 03 ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a FR
    200
    1-
    $a Problem posing and development of pedagogical content knowledge in pre-service teacher training
    215
      
    $a 10 s.
    463
    -1
    $1 001 cav_un_epca*0349677 $1 010 $a 978-2-7342-1190-7 $1 200 1 $a CERME 6 Proceedings of the Sixth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education $v S. 1941-1950 $1 210 $a Lyon $c INRP $d 2010 $1 702 1 $a Furane-Guerrier $b V. $4 340 $1 702 1 $a Soury-Lavergne $b F. $4 340 $1 702 1 $a Arzarello $b F. $4 340
    610
    0-
    $a mathematics education
    610
    0-
    $a teacher training
    610
    0-
    $a content knowledge
    610
    0-
    $a problem posing
    610
    0-
    $a natural differentiation
    700
    -1
    $3 cav_un_auth*0100717 $i Didaktika matematiky $j Didactics of Mathematics $l DM $4 070 $a Tichá $b Marie $p MU-W $T Matematický ústav AV ČR, v. v. i.
    701
    -1
    $3 cav_un_auth*0015603 $4 070 $a Hošpesová $b A. $y CZ
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.