Počet záznamů: 1  

Tvoření úloh jako cesta k matematické gramotnosti

  1. SYS0349674
    LBL
      
    02651^^^^^2200313^^^450
    005
      
    20240103194129.4
    100
      
    $a 20101118d m y slo 03 ba
    101
    0-
    $a cze $d cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Tvoření úloh jako cesta k matematické gramotnosti
    215
      
    $a 13 s.
    463
    -1
    $1 001 cav_un_epca*0349673 $1 010 $a 978-80-86843-28-5 $1 200 1 $a Jak učit matematice žáky ve věku 11-15 let : sborník příspěvků celostátní konference 15.-17.10.2009 $v S. 133-145 $1 210 $a Plzeň $c Vydavatelský servis $d 2010 $1 702 1 $a Stehlíková $b N. $4 340
    541
    1-
    $a Problem posing as a way to mathematical literacy $z eng
    610
    0-
    $a mathematical literacy
    610
    0-
    $a mathematical education
    610
    0-
    $a problem posing
    610
    0-
    $a problem solving
    700
    -1
    $3 cav_un_auth*0100717 $a Tichá $b Marie $i Didaktika matematiky $j Didactics of Mathematics $l DM $p MU-W $4 070 $T Matematický ústav AV ČR, v. v. i.
    701
    -1
    $3 cav_un_auth*0015603 $a Hošpesová $b A. $y CZ $4 070
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.