Počet záznamů: 1
Tvoření úloh jako cesta k matematické gramotnosti
SYS 0349674 LBL 02651^^^^^2200313^^^450 005 20240103194129.4 100 $a 20101118d m y slo 03 ba 101 0-
$a cze $d cze 102 $a CZ 200 1-
$a Tvoření úloh jako cesta k matematické gramotnosti 215 $a 13 s. 463 -1
$1 001 cav_un_epca*0349673 $1 010 $a 978-80-86843-28-5 $1 200 1 $a Jak učit matematice žáky ve věku 11-15 let : sborník příspěvků celostátní konference 15.-17.10.2009 $v S. 133-145 $1 210 $a Plzeň $c Vydavatelský servis $d 2010 $1 702 1 $a Stehlíková $b N. $4 340 541 1-
$a Problem posing as a way to mathematical literacy $z eng 610 0-
$a mathematical literacy 610 0-
$a mathematical education 610 0-
$a problem posing 610 0-
$a problem solving 700 -1
$3 cav_un_auth*0100717 $a Tichá $b Marie $i Didaktika matematiky $j Didactics of Mathematics $l DM $p MU-W $4 070 $T Matematický ústav AV ČR, v. v. i. 701 -1
$3 cav_un_auth*0015603 $a Hošpesová $b A. $y CZ $4 070
Počet záznamů: 1