Počet záznamů: 1  

Following the Path of the Teacher´s Development: Joint Reflection

  1. SYS0326430
    LBL
      
    01888^^^^^2200265^^^450
    005
      
    20240103191818.6
    014
      
    $a 000265369100016 $2 WOS
    100
      
    $a 20090625d m y slo 03 ba
    101
    0-
    $a eng $d eng $d cze
    102
      
    $a PL
    200
    1-
    $a Following the Path of the Teacher´s Development: Joint Reflection
    215
      
    $a 21 s.
    463
    -1
    $1 001 cav_un_epca*0041818 $1 011 $a 1732-6729 $1 200 1 $a New Educational Review $v Roč. 17, č. 1 (2009), s. 212-232
    541
    1-
    $a Po stopách rozvíjení učitelů: společná reflexe $z cze
    610
    0-
    $a primary school teachers
    610
    0-
    $a teachers´competences
    610
    0-
    $a qualified joint reflection
    700
    -1
    $3 cav_un_auth*0015603 $a Hošpesová $b A. $y CZ $4 070
    701
    -1
    $3 cav_un_auth*0100717 $a Tichá $b Marie $p MU-W $4 070 $T Matematický ústav AV ČR, v. v. i.
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.