Počet záznamů: 1
Psychologie celoživotního vývoje
- 1.
SYSNO ASEP 0470719 Druh ASEP M - Kapitola v monografii Zařazení RIV C - Kapitola v knize Název Vývoj před vstupem do školy: od prenatálního stadia po předškoláka Překlad názvu The development before school entry: from the prenatal stage to the preschooler Tvůrce(i) Smolík, Filip (PSU-E) RID, ORCID, SAI Celkový počet autorů 1 Zdroj.dok. Psychologie celoživotního vývoje. - Praha : Karolinum, 2016 / Blatný Marek - ISBN 978-80-246-3462-3 Rozsah stran s. 65-84 Poč.str. 20 s. Poč.výt. 400 Poč.str.knihy 290 Forma vydání Tištěná - P Jazyk dok. cze - čeština Země vyd. CZ - Česká republika Klíč. slova toddler ; preschooler ; infant Vědní obor RIV AN - Psychologie Institucionální podpora PSU-E - RVO:68081740 Anotace Kapitola podává stručný přehled duševního vývoje od doby před narozením dítěte do nástupu do školy, tj. období prenatálního, kojeneckého, batolecího a předškolního. Sleduje v těchto periodách kognitivní i sociální vývoj.
Překlad anotace The chapter provides a short overview of psychological development from the time before birth to the school entry, i.e. the prenatal period, infancy, toddlerhood and preschool age. In each stage, the cognitive and social development is briefly discussed.
Pracoviště Psychologický ústav Kontakt Štěpánka Halamová, Halamova@praha.psu.cas.cz, Tel.: 222 222 096 Rok sběru 2017
Počet záznamů: 1