Typologie pracovních stresů a jejich prevence u učitelů základních škol
1.
SYSNO ASEP
0158215
Druh ASEP
C - Konferenční příspěvek (mezinárodní konf.)
Zařazení RIV
D - Článek ve sborníku
Název
Typologie pracovních stresů a jejich prevence u učitelů základních škol
Překlad názvu
Typology working stress and prevention of primary school teachers
Tvůrce(i)
Řehulka, Evžen (PSU-E) Řehulková, Oliva (PSU-E)
Zdroj.dok.
XIX. vědecké kolokvium o řízení osvojovacího procesu. - Vyškov : Vysoká vojenská škola pozemního vojska Vyškov, 2001
- ISBN 80-7231-071-2
Rozsah stran
s. 325-328
Poč.str.
4 s.
Akce
XIX. vědecké kolokvium o řízení osvojovacího procesu.
Datum konání
17.05.2001
Místo konání
Vyškov
Země
CZ - Česká republika
Typ akce
EUR
Jazyk dok.
cze - čeština
Země vyd.
CZ - Česká republika
Klíč. slova
typology ; stress ; teachers
Vědní obor RIV
AN - Psychologie
CEP
IAA8025702 GA AV ČR - Akademie věd
CEZ
AV0Z7025918 - PSU-E
Anotace
Ve studii je provedeno rozdělení pracovních stresů učitelů do tří skupin (stresy související s objektivními podmínkami, stresy související s kvalifikací, stresy související s osobnosti učitele) a naznačena jejich možná prevence ve smyslu primární, sekundární a terciální prevence.
Překlad anotace
In study is made dividing of working stress teachers in three groups (stress in objective conditions, stress is connected with qualification, stress and personality of teacher) and describe the prevention as primary, secondary and terciary prevention.